Sirpa Lipponen, Puheenjohtaja

Satu Tervo, hallituksen jäsen

Riikka Huotari, hallituksen jäsen

Digiterveys.fi

Mitä hyvinvointi tarkoittaa sinun kohdallasi? Digiterveys® ohjelma on tutkittuun, tieteelliseen tietoon pohjautuva kokonaisvaltainen hyvinvointivalmennus, jossa hyödynnetään hyvinvointiteknologiaa.
www.digiterveys.fi

Ekohoitola Red Roses

Ekologiset kauneudenhoitopalvelut biosertifioidulla luonnon-/luomukosmetiikalla kiireettömästi asiakkaat kokonaisvaltaisesti huomioonottaen.
www.redroses.fi

Kainuun AHA-asiantuntijat Oy

Rakennusten tutkimuspalvelut sisältäen asbesti- ja haitta-ainekartoitukset, sisäilmaan liittyvät tutkimukset, kuntotutkimukset ja kosteusmittaukset. Näihin asioihin liittyvä konsultointi ja koulutus.
www.ahakartoitus.fi

Kivuton, Helena Moisanen

Www.kivuton.net

Leipomo-Konditoria Vilja

MediEllen Oy

Uusi ja paikallinen lääkärikeskus Kainuussa. Toimipisteemme sijaitsevat Sotkamossa, Kuhmossa ja Suomussalmella.
www.mediellen.fi

Nepu Oy / Kauneuspiste Sotkamo

Kauneudenhoitoa keskellä kylää! Meillä saat hiukset, kynnet kuin ripsetkin täydellisiksi. Liikkeessämme myynnissä myös hiusasusteita, korvakoruja ja kosmetiikkaa.
www.kauneuspiste.net

Ninnimoi Design

Ninnimoit ovat yrittäjä ja muotoilija Ninan käsialaa. Valikoimiin kuuluu mm. kortteja ja julisteita. Ninnimoi-kaupasta löytyy muitakin kotimaisia ihanuuksia Sotkamossa ja osoitteessa ninnimoi.fi.
www.ninnimoi.fi

Paratiisioptikko Oy / Specsavers Optikko Kajaani

Parasta vastinetta rahalle. Yksitehosilmälasit VALITSE 2 MAKSA 1 alk. 79€ Upeita merkkejä kuten Tommy Hilfiger, Gant, Converse, Ivana Helsinki. Varaa aika optikon kokonaisvaltaiseen näöntutkimukseen.
Www.specsavers.fi

Säästöpankki Optia

Tilkas Oy /Verkkokauppatilit

Sähköisen taloushallinnon palvelut yli 10 vuoden kokemuksella.
www.verkkokauppatilit.fi

Tmi Multakorpi

Sotkamon parasta ruokamultaa suursäkeissä, kuorma-auto kuormina tai itse noutaen. Lisäksi murskeet ja sepelit pihoille ja teille.