Jäsenhankintatapahtumaan voidaan hakea tukea max 250 e / tapahtuma. Tukea voi hakea vain yhden kerran saman vuoden aikana.
Tuen kriteerit:
– Tapahtuman tulee olla kaikille alueen naisyrittäjille avoin jäsenhankintatapahtuma. Mikäli paikalla ei ole jäsenistön ulkopuolisia naisyrittäjiä, tukea ei myönnetä.
– Tukea voi käyttää tapahtuman viestintään, markkinointiin, tarjoiluihin, tiloihin tai muuhun välittömästi tapahtumasta aiheutuviin kustannuksiin.
– Tukea voi hakea myös alueen naisyrittäjille tarkoitetun avoimen virtuaalitapahtuman järjestämiseen esim. puhujan/esiintyjän palkkioon.
Jäsenhankintatapahtuman tukihakemus
Jäsenhankintatapahtuman loppuraportti
Tukea haetaan etukäteen lähettämällä jäsenhankintatapahtuman tukihakemus Yrittäjänaisten toimistolle osoitteeseen [email protected]. Sähköpostin aiheeksi tulee laittaa -TUKI JÄSENHANKINTATAPAHTUMAAN. HUOM! Tukea ei makseta, jos tukihakemusta ei ole ole lähetetty ennen tapahtumaa. Tapahtuman jälkeinen loppuraportti kuitteineen tulee lähettää toimiston sähköpostiin 2 kuukauden sisällä tapahtuman järjestämisestä.
Harkinnanvarainen tuki maksetaan tapahtuman jälkeen yhdistyksen tilille 2 viikon kuluessa tapahtumaraportin ja kuittien saapumisesta Yrittäjänaisten toimistolle [email protected] (huomioi loma-ajat esim. kesäloma-aikana toimisto on osan aikaa kiinni).
![](https://www.yrittajanaiset.fi/wp-content/uploads/2021/03/Yrittajanaiset_tulemukaan_twitter.png)